Účetnictví a daně bez starostí. Jako u všech klientů v Brně a okolí.

Zaměřujeme se na klientelu z Brna a okolí - chceme vám být co nejblíž.

Chci si o tom promluvit

Nechte nám kontakt. Ozveme se.

Vedeme účetnictví pro firmy z Brna a okolí

Změna účetní firmy je snadná. Rozumíme vám. Jsme vám nablízku.

  1. Vyberte si - nejraději pracujeme u vás, možné je i předávání dokladů.
  2. Pomáháme - zorganizujeme co je potřeba. Předcházíme problémům.
  3. Systém online - ke svým datům i spoustě funkčnosti se dostanete přes Internet.

Systematická a pečlivá spolupráce

  • Je ve vašem i našem zájmu, aby to, co budeme společně dělat, bylo v pořádku. Nejdříve se u vás důkladně rozhlédneme, domluvíme a pomůžeme vám dle potřeby upravit postupy a pravidla tak, abyste účetnictví a dalším agendám museli věnovat co nejméně času.
  • Navíc - opět ve společném - se snažíme, abychom tím, jak zpracováváme vaše doklady, přispívali dle možností k snadnému využívání informací, které z účetnictví můžete získat a využít pro řízení firmy. V našem systému jsou nadstandardní informace o stavu firmy - naučíme vás je využívat a v případě potřeby poskytneme nadstandardní službu ekonomické analýzy a plánování (controlling).
  • Účetnictví totiž není určeno pouze pro finanční úřad a daňové přiznání, ale je nejlepším zdrojem podkladů pro rozhodování. Pro hodnocení ekonomické efektivnosti produktů, zákazníků a obchodníků. Víme, že se vám vyplatí pomáhat.

V Brně a okolí pomáháme firmám hospodařit

  • Zajistíme převzetí stávajících agend ať už od interní nebo externí účtárny. Umíme to, víme, na co si dávat pozor. Nemělo by se vás to vůbec týkat. Je to pohodlnější, než zůstávat v nejistotě.
  • Ve vlastním zájmu uděláme úplnou kontrolu všeho, co u vás ve firmě může mít souvislost s daňovými či jinými předpisy, které považujeme za podstatné. Budeme hlídat, jestli nevznikají situace, které by mohly něco ohrozit.
  • Důkladně se seznámíme s podstatou vaší činnosti. Vzhledem k našim zkušenostem nám to nebude ani trvat dlouho, ani se vás přitom nejspíše nebudeme muset příliš vyptávat. Podle toho nastavíme pravidla a postupy.

Způsoby spolupráce a další možnosti

  • Pokud jste přišli o svoji účetní, najdeme vám novou. A současně s tím uděláme prověrku stavu účetnictví.
  • Interní zpracování - doklady zůstávají u vás ve firmě a vám přidělená vyhrazená účetní dle potřeby přijde, vše zkontroluje, ověří, vyřeší případné sporné záležitosti, zaúčtuje a pomůže se vším, co potřebujete. 
  • Externí vedení - doklady nám předáte - klidně elektronicky - a když bude všechno v pořádku, tak o nás ani o úřadech ani neuslyšíte.
  • Daňové poradenství a daňová optimalizace jsou fakticky integrovány do účetnictví, ovšem můžete využívat i rozšířené služby dle vašich potřeb.

Rozumíte své práci

My také. Umíte to a děláte to poctivě. My také.

Vyžádat si kontakt

Když účetnictví, tak od Adama!